Comarch dostarczy systemy francuskiemu potentatowi z branży modowej

Źródło: Comarch

Źródło: Comarch

Powstała w 1981 roku słynna francuska sieć odzieżowo-obuwnicza La Halle wytypowała systemy informatyczne Comarch do przeprowadzenia znaczących strategicznych zmian w omnichanel oraz w zakresie rozwoju pro konsumenckiej strategii. Elementy będące częścią kompleksowej platformy Comarch Retail zostaną wdrożone do pięciu tysięcy urządzeń w dziewięciuset punktach sieci La Halle.

Umowa pomiędzy La Halle a Comarchem została podpisana w czerwcu 2018 roku i jest najbardziej znaczącym przedsięwzięciem w historii Polskiej spółki, w zakresie wdrożenia systemów klasy ERP.

Narzędziem wdrażanym do sieci sklepów La Halle jest Comarch Order Management System, który umożliwi scentralizowanie i scalenie danych spółki, między innymi : cenników, typów kolekcji, promocji i rabatów oraz scentralizowanie procesów w zakresie cross-promocji pomiędzy dostępnymi kanałami takimi jak: store-to-web, click-and-collect, e-reservation czy ship-from-store. Te działania są nastawione na poprawę zadowolenia klienta podczas całego procesu zakupowego oraz skuteczne zlojalizowanie klientów marki La Halle.

Narzędzie przeznaczone do sprzedaży detalicznej czyli Comarch POS przyniesie firmie La Halle skuteczne rozwiązanie w zakresie holistycznego zarządzania sprzedażą z wykorzystaniem zaawansowanej automatyzacji przy tworzeniu zindywidualizowanych ofert. System Polskiej spółki będzie agregował szczegółowe dane o oczekiwaniach i potrzebach klientów oraz będzie je zestawiał z posiadanymi w ofercie produktami. Na tej podstawie system będzie mógł generować oferty dopasowane do oczekiwań poszczególnych klientów.

System Comarch mPOS zostanie również zainstalowany na smartfonach i tabletach, na których będą mogli pracować pracownicy w sklepach La Halle. Mobilny system da sprzedawcom takie same możliwości dostępu do informacji, jakie daje stacjonarna wersja narzędzia. Dzięki temu udogodnieniu pracownicy sklepów będą w stanie służyć precyzyjną radą ułatwiającą klientom cały proces zakupowy od przekroczenia progu sklepu aż po finalizację zakupu w dowolnym miejscu sklepu.

Kolejnym narzędziem wdrażanym we Francuskiej sieci będzie Comarch Store Back Office. Jest Tto wygodne rozwiązanie, dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej. Daje ono możliwość precyzyjnego zarządzania logistyką w punkcie sprzedaży . Ułatwia między innymi przyjęcie towaru, jego wydanie oraz cykliczne inwentaryzacje. Dzięki przejrzystej dzięki prezentacji dostępności produktów w czasie rzeczywistym pozwala na efektywne zarządzanie stanami magazynowymi, z których dane są najważniejszym elementem we wdrożeniu nowej strategii omnichanel.

Firma La Halle postawiła na rozwój systemu informatycznego ze względu na dynamicznie zmieniający się rynek i żeby sprostać najnowszym trendom i potrzebom  zakupowym takim jak np. wizja klienta 360 i tym samym poprawić satysfakcję klienta.

Do licznych celów wdrożenia stworzonych przez Comarch systemów zaliczają się nie tylko cele związane z satysfakcją klienta, ale również z organizacją pracy firmy w zakresie marketingu, logistyki oraz zakupów. Efektem końcowym mają być harmonijne procesy przebiegające pomiędzy zróżnicowanymi kanałami sprzedaży oraz elastyczne zarządzanie spersonalizowanymi ofertami produktowymi.

– Digitalizacja, czyli cyfrowa transformacja, jest dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne dla pracowników sklepów są obecnie nieodzowne, jeśli chcemy poprawić produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży zgodnie ze strategią omnichannel. Jako lider rozwiązań dla tego sektora, musimy dostarczać naszym klientom istotną przewagę konkurencyjną, wyprzedzać a nawet kształtować nowe trendy odpowiadające bezpośrednio oczekiwaniom naszych klientów oraz rynku. Nasze rozwiązania i usługi umożliwiają sprostanie tym wymaganiom, dostarczając unikalny komplet funkcjonalności i towarzysząc firmom z branży retail w ich transformacji i osiąganiu wyznaczonych celów – wyjaśnia Arkadiusz Iłgowski, Prezes Comarch France.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj