QAD wprowadza nową wersję oprogramowania

- Aplikacje QAD wspierają obecnie ponad 6000 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Każdego roku dokonujemy szeregu usprawnień w zakresie funkcjonalności i przejrzystości rozwiązania. Zmiany idą w kierunku zapewnienia maksymalnej wygody i prostoty użytkowania, co w konsekwencji przekłada się na wysoki zwrot z inwestycji w system. Najnowsza wersja QAD 2010 wspiera międzynarodowe korporacje, ale jest na tyle elastyczna, by zapewnić sprawną obsługę małych i średnich firm, dając im podstawę do dynamicznego wzrostu – mówi Artur Sawicki, dyrektor sprzedaży, QAD Polska.

Oprogramowanie było rozwijane przy współpracy z klientami, którzy brali aktywny udział w pracach dostosowujących aplikację do specyfiki firm wytwórczych. QAD realizuje program Customer Engagement który zakłada włączenie klientów w proces definiowania potencjalnych obszarów usprawnień i szans rynkowych. Wymiernym efektem współpracy ma być wsparcie wyróżnionych dziedzin przez rozwiązania QAD.

Architektura aplikacji – SOA (Service Oriented Architecture) – pozwala na instalację systemu w trzech modelach: „na żądanie” (on demand), lokalnie (on premise) oraz wraz z dostarczonym serwerem (on appliance). Oprogramowanie jest dostępne w modelu Software as a Service (SaaS), który sprawdza się zwłaszcza przy okazji szybkich inwestycji w nowe zakłady produkcyjne. Taka konstrukcja pozwala na łatwiejsze wdrożenie systemu QAD 2010 w ramach globalnych łańcuchów dostaw, zapewniając klientom bezkolizyjną komunikację i stały wgląd w operacje biznesowe.

W zakresie licencjonowania najnowszej wersji, QAD oferuje zakup oprogramowania również w modelu Master Bundle, który daje możliwość dostępu do wszystkich modułów za pośrednictwem wspólnej licencji. Klient może sam określić, w jaki sposób skorzysta z udogodnień.

Strony: 1 2

Zaloguj się Logowanie

Komentuj