Jakie płatności w sklepie internetowym – wademekum eSprzedawcy

e-handel

Jakie płatności w sklepie internetowym – wademekum eSprzedawcy

E-biznes jest jak każdy inny biznes – decyzje podjęte na początku mają ogromny wpływ na rozwój firmy i mogą zdecydować o tym, czy projekt zakończy się sukcesem czy porażką. Wybranie odpowiedniego modelu e-płatności to jedna z takich właśnie decyzji, które mogą być kluczowe jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Zwłaszcza na tak trudnym rynku, w którym konkurencja jest oddalona dosłownie o jedno kliknięcie.

Duże możliwości wyboru

Każdy przedsiębiorca ma bardzo duże możliwości wyboru platformy e-płatności. To nie znaczy oczywiście, że wszystkie są równie dobre. Podejmując decyzję, trzeba kierować się kilkoma czynnikami, które zdecydują o tym, czy integracja się powiedzie, a wybór będzie trafny. Oto czym warto się kierować w wyborze e-patformy, która nie tylko przyczyni się do sukcesu projektu, ale też wzmocni konwersję i zwiększy zadowolenie klientów.

4 główne płaszczyzny

  • Integracja – Dla każdego przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność w internecie kluczowa jest prosta, szybka i niezawodna integracja (nie tylko poprzez API, ale też z istniejącymi platformami i rozwiązaniami. Bez tego nie można myśleć o szybkim wdrożeniu wybranych rozwiązań.
  • 200 kanałów płatności – im więcej kanałów płatności, tym lepiej z punktu widzenia klienta.. Dotpay oferuje blisko 200 kanałów płatności internetowych, co zmniejsza liczbę porzuconych koszyków. Nie bez znaczenia jest to, że System oferuje też m.in. metody ratalne, odroczone, SEPA (w tym w euro). To daje klientowi, jak i sprzedawcy pełną możliwość wyboru i elastyczność.
  • Usługi wspierające – płatności online to nie wszystko. Kluczowe jest też oferowanie szerokiej gamy usług wspierających, takich jak tzw. usługi premium rate (serwisy SMS MO i MT, MMS, IVR oraz PayPerCall), elastyczne rozwiązania dotyczące rozwiązań mobilnych, kontynujacji podejmowanych płatności i tak dalej.
  • Obsługa rożnych walut. Płatności Międynarodowe Dotpay zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Ekomersy2015 jako rozwiązanie, które w efektywny sposób wspiera międzynarodowe działania polskich przedsiębiorców. 3 modele przyjmowania wpłat w różnych walutach powodują, że klient może dokonywać płatności w polskim e-sklepie bez ponoszenia ryzyka związane z kursem swojej

Cel? Zadowolenie klientów

Jak mowi Jakub Gierszyński z Decathlon Polska: Postawiliśmy na Dotpay, który już wtedy spełniał wszystkie nasze oczekiwania i ta decyzja okazała się być trafiona. Wykorzystanie bramki płatniczej Dotpay umożliwiło nam automatyzację procesu obsługi płatności na decathlon.pl. Największą korzyść z wdrożenia odczuwamy jednak w zadowoleniu naszych Klientów.

Taki historie najlepiej pokazują, co liczy się w tej branży i jakie rozwiązania są najbardziej doceniane przez firmy, które zdecydowały się na współpracę z Dotpay.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj