Jakie płatności w sklepie internetowym – wademekum eSprzedawcy
E-biznes jest jak każdy inny biznes – decyzje podjęte na początku mają ogromny wpływ na rozwój firmy i mogą zdecydować o tym, czy projekt zakończy się sukcesem czy porażką. Wybranie odpowiedniego modelu e-płatności to jedna z takich właśnie decyzji, które mogą być kluczowe jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Zwłaszcza na tak trudnym rynku, w którym konkurencja jest oddalona dosłownie o jedno kliknięcie.
Każdy przedsiębiorca ma bardzo duże możliwości wyboru platformy e-płatności. To nie znaczy oczywiście, że wszystkie są równie dobre. Podejmując decyzję, trzeba kierować się kilkoma czynnikami, które zdecydują o tym, czy integracja się powiedzie, a wybór będzie trafny. Oto czym warto się kierować w wyborze e-patformy, która nie tylko przyczyni się do sukcesu projektu, ale też wzmocni konwersję i zwiększy zadowolenie klientów.
Jak mowi Jakub Gierszyński z Decathlon Polska: Postawiliśmy na Dotpay, który już wtedy spełniał wszystkie nasze oczekiwania i ta decyzja okazała się być trafiona. Wykorzystanie bramki płatniczej Dotpay umożliwiło nam automatyzację procesu obsługi płatności na decathlon.pl. Największą korzyść z wdrożenia odczuwamy jednak w zadowoleniu naszych Klientów.
Taki historie najlepiej pokazują, co liczy się w tej branży i jakie rozwiązania są najbardziej doceniane przez firmy, które zdecydowały się na współpracę z Dotpay.
Zaloguj się Logowanie