Zintegrowane rozwiązanie do publikowania treści wideo

Projekt Primetime, pierwsze zintegrowane rozwiązanie do publikowania treści wideo i umieszczania w nich reklam na różnych platformach, przyspiesza osiąganie dochodów z reklam wideo. Na konferencji IAB Annual Leadership Summit i targach Mobile World Congress firma Adobe przedstawiła pierwsze w branży w pełni zintegrowane rozwiązanie do tworzenia i dostarczania cyfrowych materiałów wideo o roboczej nazwie Project Primetime. Umożliwi ono umieszczanie reklam w filmach wideo przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, udostępnianych przez Internet w sposób równie płynny, jak w telewizji.
Ten nowy produkt może zapewnić najwyższą jakość i spójność treści wideo oraz treści reklamowych na wszystkich najważniejszych platformach, takich jak Apple iOS, Google Android, systemy operacyjne komputerów PC Itd. Elementy Primetime będą dostępne na rynku jeszcze w 2012 r.

Primetime umożliwia stworzenie jednego, kompleksowego środowiska pracy, który łączy technologie transmisji strumieniowej Adobe, zabezpieczenia treści oraz narzędzia do analizy i optymalizacji z przejętą niedawno przez Adobe platformą reklam wideo Auditude. Dzięki tej integracji dostawcy treści wideo mogą zapewnić swoim klientom najwyższą jakość odbioru. Reklamy są umieszczane w sposób płynny i dynamiczny w materiałach każdego typu – odtwarzanych liniowo, na żywo lub na żądanie, we wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponieważ integralnym elementem rozwiązania Primetime jest pakiet Adobe Digital Marketing Suite, firmy medialne mogą łączyć dane dotyczące konsumpcji i przychodów w celu personalizacji treści i reklam.

„Nowe rozwiązanie wideo firmy Adobe zmienia sposób dostarczania i odbioru treści i reklam wideo” – powiedział David Wadhwani, wiceprezes działu mediów cyfrowych (Digital Media Business) w firmie Adobe. „Firmy medialne otrzymują jeden produkt, który umożliwia im płynne dostarczanie i monetyzację treści w internecie za pośrednictwem tabletów, telefonów komórkowych, telewizorów i komputerów PC, zapewniając jednocześnie lepsze doświadczenia konsumentów”.

W pierwszej fazie wdrażania rozwiązania, Adobe udostępnia Primetime Highlights. Jest to nowe rozwiązanie do publikowania treści wideo, składające się z edytora wideoklipów opartego na dostępie przez stronę internetową, zintegrowanego z platformą reklamową Adobe Auditude. Jest to pierwsze w branży tego typu rozwiązanie, które umożliwia tworzenie i monetyzację wideoklipów wyświetlanych „na żywo” w czasie rzeczywistym, w ramach jednego środowiska pracy. Wydawcy treści wideo mogą dostarczać wideoklipy z reklamami natychmiast, nawet jeśli relacjonowane zdarzenie jeszcze się nie zakończyło. W rezultacie tworzenie treści wideo trwa krócej i kosztuje mniej. Wideoklipy można udostępniać za pośrednictwem odtwarzacza wideo firmy Adobe wbudowanego w aplikację mobilną lub stronę WWW. Rozwiązanie Primetime Highlights umożliwia przeglądanie materiałów w sposób porównywalny z tradycyjnymi programami telewizyjnymi, z płynnie następującymi po sobie treściami i reklamami. Wydawcy treści wideo mogą już rozpocząć publikowanie i monetyzację wideoklipów na iPadach. Inne platformy będą obsługiwane jeszcze w tym roku.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj