Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych (Dz. U. nr 54, poz. 327) Agencja Rynku Rolnego w dniu 17 maja 2010 r. wystawiła 2 pierwsze decyzje o udzieleniu wsparcia ze środków Funduszy Promocji.
Decyzje dotyczą 2-letniej kampanii promocyjnej dotyczącej świeżego, schłodzonego lub mrożonego mięsa i jego przetworów, w tym świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny pt. „Europejski stół – tradycja, nowoczesność, jakość”.
Całkowity budżet kampanii wynosi 3 103 tys. Euro i jest współfinansowany przez Komisję Europejską, Agencję Rynku Rolnego, Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego, Fundusz Promocji Mięsa Wołowego oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP.
Planowane działania obejmują Rosję, Ukrainę, Chiny, Singapur i Tajlandię.
Niezwłocznie po uprawomocnieniu się decyzji ARR dokona wypłaty zaliczki na poczet realizacji danego zadania w wysokości nieprzekraczajacej 40 % kwoty na jaką zostało udzielone wsparcie ze środków poszczególnych funduszy.
W związku ze złożonymi wnioskami o udzielenie wsparcia w najbliższym czasie planowane jest wydanie kolejnych decyzji na realizację zadań finansowanych ze środków Funduszy Promocji.
//www.arr.gov.pl
Zaloguj się Logowanie