Dzięki współpracy z firmą IVO Software, twórcą technologii syntezy mowy, Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnia możliwość łatwej integracji syntezatora mowy IVONA z systemem Customer Interaction Center.
Technologia syntezatora mowy IVONA pozwala szybko i wygodnie przekształcić dowolny tekst na naturalny głos ludzki. Do dyspozycji mamy głosy męskie i żeńskie, w językach polskim, angielskim i rumuńskim. Wtyczka do systemu Customer Interaction Center została oparta na standardzie SAPI 5 i MRCP, umożliwiającym rozpoznanie i syntezę mowy w ramach aplikacji Microsoft. Umożliwia to intuicyjną, łatwą integrację systemu, w ciągu kilku chwil.
Syntezator mowy IVONA jest wykorzystywany w centrach kontaktowych do odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system komunikacyjny CIC. W branży finansowej mogą to być na przykład odczyty stanów kont klientów ostatnich wykonanych transakcji lub podawane automatycznie klientom spółek z branży energetycznej ogłoszenia o awariach lub planowanych przerwach modernizacyjnych. Syntezator mowy umożliwia również automatyzację niektórych funkcji unified communications, na przykład odtwarzanie wiadomości mailowych na telefonie komórkowym użytkownika. Służy także do generowania zapowiedzi głosowych, które następnie mogą zostać umieszczone w systemach IVR.
Zaloguj się Logowanie