Rusza innowacyjna platforma B2B – opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów…
Opracowany został zestaw wskaźników, które umożliwiają śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników z odwiedzanych przez nich serwisów internetowych.
Jest to możliwe dzięki prowadzeniu deklaratywnego monitoringu, a nie doraźnych ocen, jak ma to miejsce w innych badaniach oferowanych na rynku. Analiza wyników badań opinii online jest bardzo pomocnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu każdym serwisem internetowym, oraz w kształtowaniu jego funkcjonalności, klarowności treści i warstwy estetycznej – nadmienia Jerzy Legut, odpowiedzialny za stronę merytoryczną badań.
Rozwiązanie pozwala dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o „moim” serwisie internetowym. Korzystanie platformy w dłuższej pespektywie pozwoli poprawić wyniki ekonomiczne serwisu internetowego, typu: konwersja, świadomość marki, przejrzystość, klarowność lub procesy – podsumowuje Zbigniew Nowicki. (red)
Zaloguj się Logowanie