Połączenie zalet interfejsu programowania REST i zestawu narzędzi iPhone
OS SDK firmy Apple umożliwia tworzenie specjalizowanych aplikacji CRM na iPad
Redwood Shores, Kalifornia – 17 maja 2010
Najważniejsze fakty
· Firma Oracle, kontynuując swoje zaangażowanie w udostępnianie klientom mobilnym
otwartych, elastycznych funkcji CRM, poinformowała, że jej rozwiązanie Siebel CRM jest
dostępne z poziomu tabletów Apple iPad.
· Wykorzystując interfejs programowania REST firmy Oracle (REST API) i otwartą
platformę programistyczną Apple iPhone OS SDK użytkownicy systemu Siebel CRM mogą zapewnić
łatwy dostęp do jego danych przez iPad.
· Siebel CRM na iPad umożliwia firmom dodanie kolejnej opcji do swoich mobilnych
rozwiązań CRM, poprawę efektywności współpracy i obniżenie całkowitego kosztu posiadania
dzięki bogatszym możliwościom i większej produktywności użytkowników znajdujących się
poza biurem i w terenie.
· Oracle udostępnia prezentację wideo przykładowej aplikacji zaprojektowanej za
pomocą narzędzi REST API i iPhone OS 3.2 SDK, która umożliwia użytkownikom praktyczne
zapoznanie się z możliwościami systemu Siebel CRM używanego na platformie iPad.
Wypowiedź towarzysząca
„Oracle daje biznesowi największy wybór mobilnych rozwiązań pozwalających na dostęp do
aktualnych, dokładnych informacji CRM” — powiedział Anthony Lye, dyrektor działu Oracle CRM.
„Obsługa tabletu Apple iPad przez system Siebel CRM to kolejny przykład potwierdzający
starania firmy Oracle, aby jej klienci otrzymywali nowoczesne rozwiązania CRM na najnowsze
urządzenia i dzięki temu mogli lepiej rozwijać swoje przedsiębiorstwa i zwiększać produktywność”.
/Oracle
Zaloguj się Logowanie