Nowoczesna funkcjonalność ‚Zapłać za mnie’ udostępniona w Bluemarket.pl

Wybierz prezenty i prześlij zamówienie do swojego Mikołaja, który za nie zapłaci. „Zapłać za mnie” to genialne rozwiązanie w przedświątecznej gorączce zakupów. Pierwszą grupą odbiorców, do której skierowana jest usługa są dzieci, młodzież i rodzice. Dzieci, potrafiące samodzielnie wybrać odpowiedni dla siebie produkt lub usługę, przesyłają gotowe zamówienie do rodziców lub innych krewnych, którzy mogliby dokonać płatności,

oczywiście po wcześniejszej akceptacji dokonanego przez zamawiającego wyboru. Takie rozwiązanie pozwala oszczędzić cenny czas, który tracony jest na konsultacje podczas zakupów, zarówno przez rodziców, jak i dzieci.
 
Drugą grupą odbiorców usługi są osoby, które nie posiadają w określonym markecie promowanej w danym momencie formy płatności. Nowa funkcjonalność jest także znakomitym narzędziem dla osób, które w danej chwili nie dysponują odpowiednimi środkami na zakup upragnionego towaru i chcą skorzystać ze wsparcia od znajomych lub rodziny.
 
Obie te grupy mogą skorzystać z tej wygodnej funkcjonalności zwłaszcza przed świętami, które przyprawiają o ból głowy wszystkich poszukujących odpowiednich i niebanalnych prezentów.
 
Jak działa usługa „zapłać za mnie”?
Klient marketu po umieszczeniu w koszyku produktu i podaniu danych przechodzi do wyboru płatności i wtedy wybiera opcję „zapłać za mnie”. W kolejnym kroku podaje adres e-mail osoby, która za zakup zapłaci. Bardzo ważnym elementem tej strony jest miejsce na korespondencję do osoby, którą prosimy o dokonanie płatności (np. mamo znalazłem tę bluzę, kup mi ją proszę!).
 
Osoba, która ma zapłacić za produkt dostaje następnie e-mail z linkiem do strony z podsumowaniem zamówienia i opcją wyboru formy płatności. Po akceptacji zamówienia realizuje płatność, o czym płatnik zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.
Osobny mail informujący o zrealizowaniu przez market zamówienia i wysłaniu produktu kierowany jest do osoby zamawiającej.
 
Usługa wdrożona została przez Blue Media, jako pierwsza tego typu forma płatności w obszarze e-commerce. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj