Od połowy września przez 3 miesiące we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze na kilkunastu pojazdach komunikacji miejskiej eksponowane są priorytety Programu: ZATRUDNIENIE, INTEGRACJA SPOŁECZNA, ADAPTACYJNOŚĆ i TRANSFER WIEDZY oraz EDUKACJA. „Oprócz reklamy na środkach komunikacji miejskiej, przedstawiciele Advertica dotrą do 30 mniejszych miejscowości Dolnego Śląska” – mówi Joanna Borowska, account executive agencji Advertica. „Hostessy przybliżą mieszkańcom regionu możliwości wykorzystania środków unijnych przyznawanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zespołom animacyjnym towarzyszy specjalnie przygotowany mobil z eksponowanymi posterami formatu 6x3m – największy tego typu w Polsce. Emitowany jest spot dźwiękowy, zainteresowani otrzymają od hostess materiały informacyjne.
![]() |
Każdego dnia na terenie Dolnego Śląska pracują dwa takie zespoły animacyjne. „Głównym celem Programu jest promocja samozatrudnienia, rozwój przedsiębiorczości, wspieranie aktywności zawodowej. Liczymy na duże zainteresowanie mieszkańców mniejszych miejscowości. Program skierowany jest do potencjalnych projektodawców, bezpośrednio korzystających z funduszy (np. władze samorządowe, instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne, przedsiębiorcy) a także do wszystkich mieszkańców województwa z uwzględnieniem poszczególnych grup. Są to na przykład osoby powracające na rynek pracy po okresie macierzyństwa,
|
Zaloguj się Logowanie