Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji beta

Firma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.

Światowa premiera nowego oprogramowania rozpoczyna się wprowadzeniem na rynek wersji Microsoft Dynamics CRM Online, która w opcji ‘on-premise’ pojawi się pod nazwą Microsoft Dynamics CRM 2011.

Wersja beta nowego Microsoft Dynamics CRM dostępna jest już na 40 rynkach głównie w języku angielskim, zaś w finalnej postaci rozwiązanie będzie wprowadzone do końca bieżącego roku na 40 rynkach w 41 językach.

Klienci i partnerzy Microsoft mogą zarejestrować się lub pobrać wersję beta na stronie http://www.crm2011beta.com w celu oszacowania jej możliwości, poznania funkcjonalności i opracowania rozwiązań opartych na nowej wersji.

Microsoft Dynamics CRM 2011 wspiera ideę ‘The Power of Productivity’ poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi, dedykowanych użytkownikom wewnątrz i na zewnątrz organizacji, oraz pozwala na rozwinięcie swoich możliwości poprzez następujące funkcjonalności:

  • ‘Familiar experiences’ – czytelny i intuicyjny interface znany z Microsoft Outlook oraz opcje służące do personalizacji użytkowników

  • ‘Inteligent Experiences’ – pomoc w identyfikacji procesów, wsparcie w wizualizacji danych (ang. inline data vizualizations), sprecyzowanie i elastyczne zarządzanie celami, konfiguracja kilku pulpitów w czasie rzeczywistym
  • ‘Connected Experiences’ – rozwój chmury (ang. cloud development), integracja z Windows Azure, dostarczanie dokumentów do Microsoft SharePoint Server, praca zespołowa i zarządzanie rozwiązaniami, korzystanie z Microsoft Dynamics Marketplace

Microsoft poinformował również o wersji beta rozwiązania Microsoft Dynamics Marketplace, która zostanie wprowadzona na rynek do końca bieżącego miesiąca. Nowe narzędzie internetowe w wersji beta będzie dostępne bez uiszczania dodatkowych opłat. Zapewni ono partnerom Microsoft Dynamics łatwy sposób eksploracji i dystrybucji aplikacji wśród swoich klientów, w tym udostępnienie katalogu z ponad 700 aplikacjami i profesjonalnymi usługami.

Klienci będą mogli uzyskać dostęp do Microsoft Dynamics Marketplace bezpośrednio z programu Microsoft Dynamics CRM w celu wyszukiwania, selekcjonowania oraz pobierania aplikacji. Zyskają również możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami firmy Microsoft.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj