Kolporter.pl w kolejnym serwisie społecznościowym

Niespełna miesiąc po konferencji prasowej, na której Kolporter SA zapowiedział szeroką współpracę sklepu internetowego kolporter.pl z serwisami społecznościowymi, na stronie coczytac.pl została uruchomiona kolejna, już 26, wirtualna księgarnia należąca do największego dystrybutora prasy w Polsce.

Współpraca z coczytac.pl to efekt wprowadzenia unikalnej na polskim rynku usługi Extended Sites, oferowanej przez Kolporter S.A. właścicielom portali i serwisów internetowych. Polega ona na darmowym uruchomieniu i obsłudze sklepu internetowego znajdującego się na stronie konkretnego portalu czy serwisu internetowego. Sklep oparty na technololii kolporter.pl jest w pełni dostosowany graficznie do wyglądu serwisu macierzystego przez co wygląda jak jego integralna część.
 
– Bierzemy na siebie pełną obsługę logistyczną klientów sklepu internetowego i zapewniamy Biuro Obsługi Klienta. Całość rozwiązania e-commerce znajduje się na naszych serwerach i naszych łączach. Wszystkie oferowane produkty pochodzą ze sklepu kolporter.pl.mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju e-biznesu Kolportera SAUdostępniamy portalom także narzędzia integracyjne i nowoczesne mechanizmy wyszukiwania oparte o silnik NetSprint e-Commerce. Dzięki temu można szybko i łatwo wykorzystać biznesowo strony WWW, które przed wdrożeniem oferowanego przez nas sklepu miały niekomercyjny charakter – dodaje.
 
Warto podkreślić, że cocztac.pl jest drugim serwisem społecznościowym należącym do Jakuba Milewskiego, w którym funkcjonuje sklep internetowy oparty o technologię kolporter.pl. Pierwszym był, umożliwiający wymianę książek, serwis podaj.net, w którym sklep uruchomiono pod koniec września 2008 roku. – W serwisie podaj.net obroty księgarni rosną, ale to nie jest dla mnie najważniejsze, traktuję ją jako dopełnienie jego ofertystwierdza Jakub Milewski.W coczytac.pl sytuacja jest inna. Ten serwis, od chwili jego uruchomienia, stanowi niejako nakładkę na księgarnię i od zawsze był projektowany tak, aby stanowić z nią całość. Zdecydowałem się na współpracę z kolporter.pl, bo jego propozycja umożliwiała łatwą komercjalizację serwisu bez konieczności ponoszenia kosztów – dodaje.
Przykład współpracy w tymi dwoma serwisami pokazuje możliwości usługi Extended Sites. Może ona stanowić tylko wartość dodaną dla serwisu i być źródłem treści lub być narzędziem generowania przychodów.
Z oferty kolporter.pl korzystają zresztą nie tylko serwisy społecznościowe. Np. wydawnictwo G+J Polska posiada sklepy internetowe na pięciu portalach, pod szyldem wybranych marek G+J, m.in. sklep.Gala.pl, sklep.Kobieta.pl, sklep.Focus.pl uruchomione w ramach usługi Extended Sites. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj