Każdy to zna! – przyjazny system ERP i CRM

Microsoft Dynamics, dział firmy Microsoft, dostarczający zintegrowane i adaptowalne aplikacje wspomagające prowadzenie działalności biznesowej, zainicjował kampanię informacyjną „Każdy to zna”. Celem akcji jest promocja systemów ERP i CRM z rodziny Microsoft Dynamics na polskim rynku. Założeniem akcji jest również przekonanie użytkowników, że opór przed wdrożeniem systemu ERP czy CRM można w prosty sposób pokonać, wybierając rozwiązanie przyjazne, proste w obsłudze, a jednocześnie wydajne i kompleksowo funkcjonalne. Poza elementami wideo, w kampanii „Każdy to zna” wykorzystane zostały animowane postacie, będące personifikacją najczęściej spotykanych postaw pracowników przeciwnych wdrożeniom nowych narzędzi.


„Systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem wpływają na wzrost konkurencyjności firmy, podniesienie wydajności oraz obniżenie kosztów funkcjonowania. Jednak cele te można osiągnąć tylko wtedy, gdy pracownicy faktycznie korzystają z zakupionych rozwiązań. Wiele wdrożeń systemów ERP i CRM zakończyło się porażką właśnie dlatego, że pracownicy nie zaakceptowali rozwiązania i storpedowali jego wdrożenie.” -
mówi Mariusz Wołodźko, dyrektor działu Microsoft Dynamics, w firmie Microsoft. – „Wprowadzenie nowego systemu do firmy jest dużym wyzwaniem, gdyż wiąże się z pokonaniem wewnętrznych oporów pracowników względem zmiany. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim dokładna analiza potrzeb i opinii przedstawicieli różnych działów przedsiębiorstwa, a następnie wybór takiego systemu, który te wymagania spełni, a zatem będzie wspierał pracowników w wykonywaniu codziennych obowiązków”.
 
Systemy ERP i CRM z rodziny Microsoft Dynamics to rozwiązania tworzone przede wszystkim z myślą o końcowych użytkownikach. Dlatego też ich obsługa jest intuicyjna i niezwykle prosta. Z systemu Microsoft Dynamics CRM korzystać można już z poziomu Microsoft Office Outlook. Dane mogą być dowolnie przetwarzane w popularnym arkuszu kalkulacyjnym Excel, a następnie za jednym „kliknięciem” wprowadzane do systemu CRM. Dzięki tej intuicyjnej obsłudze, systemy Microsoft Dynamics charakteryzuje wysoki stopień akceptacji wśród użytkowników końcowych.
 
Według badań przeprowadzonych przez firmę AMR Research ponad 46% pracowników posiadających licencje na korzystanie z systemu ERP w swojej firmie, wcale z niego nie korzysta. Wśród powodów tego zjawiska są między innymi niechęć użytkowników końcowych do nowych rozwiązań i ich skomplikowana obsługa.
 
Celem kampanii „Każdy to zna” jest przekonanie, że systemy ERP i CRM mogą być przyjazne użytkownikowi i ułatwiać mu pracę, a przez to podnieść wydajność firmy.
Wsparciem prowadzonej kampanii Microsoft Dynamics jest strona internetowa, na której udostępniono materiały pozwalające osobom decyzyjnym w niezwykle prosty sposób ocenić wpływ takich czynników jak: praca zespołowa, wgląd w informacje firmowe zwiększający sprawność transakcyjną, na wydajność pracy osób zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach i działach.
W trakcie 10 minut odwiedzający stronę „Każdy to zna” może oszacować produktywność firmy oraz stwierdzić czy aktualnie używane oprogramowanie zwiększa wydajność pracy i pracowników. Test produktywności można przeprowadzić na stronie www.kazdytozna.pl
 
Na stronie kampanii „Każdy to zna” znajdują się także opinie użytkowników oprogramowania ERP i CRM, raporty i materiały poglądowe oraz opisy studiów przypadku.
 
Elementami strony www.kazdytozna.pl jest kilka filmów video prezentujących typowych szefów działów, mówiących o swoich potrzebach względem oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą czy optymalizującego procesy handlowo-marketingowe. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj