Interaktywna recepcja

Firma consultingowa somobiles.com zajmująca się auditem jakościowym oraz wdrożeniowym jako elementem usprawnienia komunikacji w sektorze medycznym i administracji oferuje E-recepcję interaktywną platformę iFusion.

Audit procesów wdrożeniowych staje się niezbędny przy realizacji projektów, w tym współfinansowanych przez Unię Europejską, przede wszystkim w branży medycznej, ubezpieczeń i administracji. Somobiles.comspecjalizuje się w działaniach związanych z kontaktem firmy z klientami m.in. w ramach obsługi na platformach CRM. Udostępnienie badanym przedsiębiorstwom narzędzi usprawniających komunikację pozwala na podwyższenie standardów a także minimalizowanie kosztów związanych z obiegiem informacji.

Somobiles.com dzięki współpracy ze spółką iFusion należącą do giełdowej Grupy One-2-One rozszerzyła swoja dotychczasową ofertę o E-recepcję – interaktywną platformę opartą na rozwiązaniu MyBOX.

Dzięki połączonym usługom typu video konferencje, e-learning i contact center, otrzymujemy nowoczesną ujednoliconą komunikację dostępną przez internet. System pozwala widzieć swojego rozmówcę, słyszeć jego głos, wymieniać się plikami czy przeprowadzić prezentacja online. Platforma działa jako aplikacja przeglądarkowa, a jej pełna funkcjonalność dostępna jest z dowolnego miejsca z podłączeniem do Internetu.

Wcześniej iFusion opracowało nową internetową odsłonę spółki na www.somobiles.com.

Znakomita, kreatywna współpraca przy tworzeniu witryny internetowej pozwoliła nam poznać inne interaktywne rozwiązania oferowane przez naszego partnera. E-recepcja jest prosta w obsłudze, multimedialna, jest idealnym rozwiązaniem, które pozwala optymalizować komunikację przedsiębiorstw z klientami, powiedział Waldemar Osowczyk – Dyrektor Zarządzający somobiles.com.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj