Interactive Intelligence dodaje funkcję SMS do systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center

Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, wprowadził obsługę kolejnego medium – krótkich wiadomości tekstowych SMS – do systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center® (CIC).

Nowa usługa SMS poprawia jakość obsługi klientów i wpływa na wzrost ich lojalności. Główne cechy wprowadzanej technologii to: (1) możliwość kontaktu klientów mobilnych z centrum kontaktowym firmy (2) kierowanie, nagrywanie i raportowanie SMS-ów tak jak innych rodzajów mediów (3) możliwość przesyłania przez pracowników centrum kontaktowego powiadomień i odpowiedzi SMS-ami.
 
Customer Interaction Center pozwala na obsługę połączeń telefonicznych, faksów, e-maili i czatów. Teraz dodatkowo pozwala na proaktywne interakcje takie jak np. wysłanie przez bank ostrzegawczego SMS-a, gdy fundusze na koncie klienta przekroczą założony przez niego próg.
 
System komunikacyjny pozwala również na kierowanie SMS-ów podobnie jak innych rodzajów mediów. Przykładowo, prośba klienta będącego w podróży o rezerwację noclegu w hotelu, zostanie przekierowana, nagrana i zapisana w raportach, podobnie jak każdy inny rodzaj interacji.
 
„Wraz z ewolucją i rozwojem urządzeń mobilnych SMS staje się neutralnym, dostępnym w każdej sytuacji sposobem kontaktu. Firmy coraz częściej starają się wykorzystywać to medium jako narzędzie pozyskania nowego pokolenia klientów.” – powiedział Marcin Grygielski,Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence – „Wyobraźmy sobie firmę handlową, która posiada możliwość informowania klientów o artykułach objętych promocją lub przeceną. W społeczeństwie nastawionym na mobilność taka usługa pozwoli się wyróżnić i zaistnieć w świadomości konsumenta.”
 
Dodatkowo Interactive Intelligence oraz partnerzy firmy udostępniają usługi konsultingowe dla centrów kontaktowych, które pozwalają im efektywnie wdrożyć multimedialne opcje kontaktu.
 
„Zastosowanie SMS-ów w centrach kontaktowych w Polsce jest jeszcze bardzo nową technologią, zatem wspomagamy klientów poprzez teksty eksperckie z opisami najlepszych praktyk, webinary i inne usługi edukacyjne. Pozwala im to maksymalnie zwiększyć zyski z wdrożonej technologii.” – twierdzi Leszek Winiarski, Presales Engineer, Interactive Intelligence. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj