Gad z komórki na Facebooku

Stworzona przez zespół aplikacja Nokia Snake wspiera działania wizerunkowe marki oraz promuje nowy telefon Nokia N8. Gra została wzbogacona o tryb multiplayer, dla którego z pewnością warto ulec kuszeniu węża. Gracze przez miesiąc, od połowy października do połowy listopada, będą rywalizować o atrakcyjne nagrody: vouchery Ovi Muzyka i dwa telefony Nokia N8.

Do wypromowania aplikacji oprócz kampanii banerowej na FB użyto zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji interaktywnych postów. Umożliwiają one grę w Snake’a bezpośrednio w News Feedzie każdego użytkownika Facebooka oraz dzielenie się grą tak samo, jak linkami, obrazkami i filmami.

To innowacyjne rozwiązanie technologiczne opracowane przez 180heartbeats otwiera nowe możliwości w obszarze marketingu społecznościowego. Użytkownicy mogą się teraz dzielić już nie tylko statyczną treścią ale również w pełni interaktywnymi obiektami. Takie podejście gwarantuje znacznie głębsze zaangażowanie konsumenta w markę.

Interaktywne dema produktów, gry, aplikacje użytkowe, formularze rejestracyjne czy nawet bezpośredni zakup – to wszystko będzie dostępne w poście opublikowanym przez znajomego czy markę, której jesteśmy sympatykami.

W pierwszym tygodniu po starcie aplikacji do zabawy zapisało się blisko 10tys. osób, a rozegranych zostało około 80tys. rozgrywek.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj