Adobe Online Marketing Suite – skuteczny marketing na Facebooku i komórkach

Firma Adobe poinformowała o nowych cechach i funkcjach oprogramowania Adobe Online Marketing Suite opartego na produktach Omniture. Nowe możliwości to m.in. zaawansowane strategie ofert w reklamach na Fecebooku, obsługa reklam graficznych w sieci Google Content Network ułatwiająca tworzenie i zamieszczanie reklam, personalizacja w czasie rzeczywistym rodzimych aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android oraz rozszerzone opcje tworzenia raportów i dostosowywania konsol. Ponadto wszystkie produkty Omniture będą oznaczone marką Adobe, a Omniture stanie się elementem marki, np. program Adobe SiteCatalyst, powered by Omniture (oparty na produkcie Omniture).

Adobe Online Marketing Suite, powered by Omniture, oferuje zintegrowaną, otwartą platformę pozwalającą stosować strategię wykorzystywania informacji o klientach do wprowadzania innowacji i zwiększenia skuteczności marketingu. W skład pakietu wchodzą zintegrowane aplikacje umożliwiające zbieranie informacji o klientach i wykorzystywanie ich do optymalizacji działań mających na celu pozyskiwanie i utrzymanie klientów oraz poprawę wskaźników konwersji, a także w tworzeniu i dystrybucji treści. Wykorzystując ten pakiet handlowcy mogą na przykład określić najskuteczniejszą strategię marketingu i umieszczania reklam oraz kreować najodpowiedniejsze, spersonalizowane sposoby kontaktu z klientem za pomocą cyfrowych kanałów marketingowych, takich jak reklamy w obiektach, wyświetlacze, poczta elektroniczna, media społecznościowe, materiały wideo i urządzenia mobilne. Pakiet umożliwia handlowcom wprowadzanie szybkich zmian, automatyzację pewnych interakcji z klientami i zwiększenie zwrotu z inwestycji marketingowych, co poprawia wyniki finansowe.

„Naszym głównym celem nadal jest zaspokajanie potrzeb klientów i wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu Adobe Online Marketing Suite” — powiedział Josh James, wiceprezes i dyrektor działu Omniture w firmie Adobe. „Pakiet ten, obecnie ulepszony dzięki zasobom udostępnionym przez Adobe, w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem dotychczasowych
i nowych klientów. Specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego tylko w wyjątkowych przypadkach wykorzystują technologię Omniture wyłącznie do analiz online. Nasi klienci stają się coraz bardziej wytrawnymi sprzedawcami i wielu z nich stosuje różne rozwiązania z Online Marketing Suite, które ułatwiają im wykorzystanie siły swoich danych do poprawy wskaźników konwersji i optymalizacji wydatków na reklamę”.

Najnowsza wersja Adobe SearchCenter + ułatwia handlowcom optymalizację reklam na Facebooku i umożliwia obsługę sieci reklamowej Google (Google Display Network).

Zaawansowane strategie ofert w reklamach na Facebooku
- Użytkownicy oprogramowania Adobe, wykorzystując najwyższej klasy technologie analityczne, mogą identyfikować potencjalne grupy klientów na Facebooku i automatycznie optymalizować swoje kampanie w oparciu o wskaźniki sukcesu, takie jak koszt za kliknięcie (cost per click — CPC) czy koszt tysiąca wyświetleń (cost per thousand impressions — CPM).
- Mogą także automatycznie uaktualniać ceny ofert zależnie od efektywności reklamy (określonej przez wskaźniki konwersji), aby osiągnąć jak najwyższy zwrot z zainwestowanych środków.{mospagebreak}Możliwość stosowania reklam graficznych w sieci Google Display Network
- Adobe SearchCenter + upraszcza tworzenie reklam Google Image i zarządzanie nimi.
- Import i przechowywanie często używanej grafiki umożliwia reklamodawcom łatwe tworzenie i zamieszczanie reklam graficznych, co daje znaczną oszczędność czasu.

Firma Adobe poinformowała także o uaktualnieniach programu Adobe Test&Target™, które umożliwiają handlowcom dokładniejsze dostosowywanie treści online do określonych grup odbiorców. W najnowszej wersji została wprowadzona:

Optymalizacja aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android
- Programiści i handlowcy mogą łatwo modyfikować dostarczanie treści i możliwości użytkowników aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z interfejsu online Test&Target.
- Pozwala to zwiększyć efektywność i wydajność tych aplikacji mobilnych przez wielowariantowe testowanie, dynamiczne ukierunkowywanie treści i segmentację odbiorców.

Rozwiązania analityczne Adobe z pakietu Adobe Online Marketing Suite —Adobe SiteCatalyst i Adobe Discover™ — oferują następujące uaktualnienia:

Raport z kanałów marketingowych
- Handlowcy mogą porównywać wszystkie swoje kanały marketingowe (wyszukiwanie płatne, wyszukiwanie naturalne, media społecznościowe, wideo itd.) i łatwo ustalić, jaki mają one wpływ na wyniki biznesowe. Dzięki temu mogą wiedzieć, które kanały marketingowe optymalnie oddziałują na klientów.
- W oparciu o te informacje osoby podejmujące decyzje mogą lepiej dzielić środki budżetowe przeznaczając więcej na te kanały marketingowe, które dają najwyższy zwrot.

Adobe® ReportBuilder
- Znacznie ulepszona integracja z programami Excel i Adobe SiteCatalyst umożliwia handlowcom szybsze i łatwiejsze tworzenie raportów SiteCatalyst w Excelu, dzięki czemu mogą oni dużo szybciej uzyskiwać poszukiwane informacje.

Integracja Adobe Creative Suite 5 z Open Source Media Framework (OSMF) i śledzenie wykorzystania materiałów wideo
- Firma Adobe wbudowała w swój nowy odtwarzacz wideo OSMF funkcję śledzenia. Umożliwia on odtwarzanie materiałów wideo online i pomiar ich wykorzystania, dzięki czemu handlowcy mogą je szybko rozmieszczać
i znakować.

Rozszerzone możliwości konsoli
- Większe możliwości dostosowywania konsol do specyficznych potrzeb firm oraz uwzględniania w nowych konsolach danych zewnętrznych.

Uaktualnienia Adobe Discover
- Wykorzystując dane zgromadzone w programie Adobe SiteCatalyst za pomocą funkcji Marketing Channels Report użytkownicy rozwiązania Adobe Discover mogą efektywniej segmentować i kierować działania marketingowe do określonych grup klientów przez konkretne kanały marketingowe.
- Dzięki tym danym handlowcy mogą tworzyć segmenty, analizować zachowania odwiedzających i porównywać skuteczność różnych kanałów marketingowych.

/Adobe

Zaloguj się Logowanie

Komentuj