Microsoft Dynamics potwierdza kwalifikacje Ergomedia

Firma Ergomedia, złoty partner Microsoft, uzyskała kompetencję Microsoft Business Solutions (MBS). Tytuł ten potwierdza najwyższe kwalifikacje pracowników Ergomedia w zakresie wdrażania rozwiązań biznesowych Microsoft Dynamics.

Kompetencja Microsoft Business Solutions jest przyznawana wyłącznie tym partnerom, którzy mogą poszczycić się wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów, zdaniem wymaganych egzaminów oraz uzyskanymi od klientów referencjami w zakresie rozwiązań biznesowych Microsoft Dynamics.
 
- „Bardzo cieszymy się, że zasłużyliśmy na otrzymanie tej kompetencji. Dzięki temu, nasi pracownicy mają większy dostęp do najnowszych materiałów i szkoleń, a nasza firma uzyska lepszą widoczność wśród klientów dzięki wsparciu Microsoft i szerszym możliwościom marketingowym.” - mówi Przemysław Skowroński, dyrektor zarządzający, Ergomedia.
 
Kompetencja Microsoft Business Solutions jest wyróżnieniem przyznawanym przez Microsoft, które potwierdza, że partner posiada udowodnione doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań Microsoft Dynamics, obejmujących aplikacje analityczne oraz rozwiązania do zarządzania finansami, zarządzania relacjami z klientami i zarządzania łańcuchem dostaw. Pomaga klientom znaleźć godnego zaufania partnera w zakresie wdrażania systemów biznesowych, dysponującego zasobami odpowiadającymi ich potrzebom.
 
Ergomedia uzyskało certyfikację MBS w zakresie Microsoft Dynamics CRM. – „Kompetencja Microsoft Business Solutions potwierdza naszą pozycję na rynku i specjalistyczne przygotowanie zespołu do wdrażania aplikacji Microsoft Dynamics CRM.” – mówi Przemysław Skowroński. – „Dziękujemy naszym klientom za udzielone referencje oraz pracownikom za ich zaangażowanie.”
 
Firma Ergomedia, jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty system Microsoft Dynamics CRM 4.0 w modelu hostowanym. Usługa jest adresowana do wszystkich dynamicznie rozwijających się firm, dla których relacje z klientami mają duże znaczenie. Przedsiębiorstwa sektora MŚP mogą teraz bez konieczności zakupu systemu korzystać z niego w formie usługi, minimalizując przy tym środki przeznaczone na inwestycje w infrastrukturę informatyczną, nie rezygnując z jakości rozwiązań CRM.
 
Dostęp do danych zgromadzonych w systemie CRM realizowany jest przez przeglądarkę internetową. Dzięki zaawansowanym mechanizmom bezpieczeństwa, informacje są w pełni chronione przed dostępem osób trzecich. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj