Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na rynek rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail R2, stanowiącego ulepszony model klasycznej wersji systemu Microsoft Dynamics AX for Retail. Produkt został opracowany z myślą o średnich i dużych przedsiębiorcach, działających w szeroko rozumianej branży handlowej.
Oprogramowanie dostarcza narzędzi usprawniających zarządzanie siecią placówek, magazynami, łańcuchem dostaw, a także oferuje szerokie możliwości w zakresie merchandisingu i operacji finansowych.
Zwiększenie produktywności działań i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta jest możliwe przy zastosowaniu jednego zintegrowanego rozwiązania. Główne korzyści, jakich dostarcza najnowsza wersja sytemu Microsoft Dynamics AX for retail R2 to:
- Lepszy wgląd w procesy zachodzące w firmie i jej kondycję – Retail Role Center sprawia, że dane są szybko i wygodnie wprowadzane, przeglądane i przetwarzane. Pracownicy dysponujący uporządkowanymi informacjami mogą podejmować trafniejsze decyzje, oparte na twardych, realnych danych oraz efektywniej wykorzystywać swój czas pracy.
- Lojalność – narzędzia umożliwiające scentralizowane zarządzanie, dostarczające informacji o klientach, na podstawie których można zaproponować im dodatkową ofertę, pozwalają zapewnić jeszcze lepszą obsługę i wygenerować więcej okazji sprzedażowych.
- Łatwość obsługi – nowe interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia przyspieszające przepływ pracy pozwalają osiągnąć jeszcze większą produktywność wykonywanych działań.
- Wielojęzyczność – szczególnie istotna dla koncernów działających w rozproszonych lokalizacjach na różnych rynkach. Nowy system dostępny jest w wielu wersjach językowych, co ułatwia komunikację i chroni firmę przed nieporozumieniami.
„Firmy działające w branży handlowej muszą nadążyć za swoimi klientami, którzy w coraz większym stopniu posługują się narzędziami internetowymi. Przedsiębiorstwa muszą działać szybciej i w sposób bardziej przemyślany, aby cieszyć się większą lojalnością klientów, a jednocześnie skutecznie konkurować z pozostałymi graczami na tym samym rynku” – powiedział Kirill Tatarinov, corporate vice president, Microsoft Business Solutions. „Microsoft dostarcza firmom handlowym rozwiązania, które pozwolą im sprawnie działać w aktualnych warunkach rynkowych oraz zapewniać klientom spójną obsługę, a w efekcie wspierać dynamiczny rozwój firmy”.
System można też wzbogacić w rozwiązania zaprojektowane przez renomowanych partnerów, takich jak Aldata Solution, światowy lider wśród dostawców rozwiązań dla przedsiębiorstw z sektora handlowego (retail consumer and wholesale distribution markets). Microsoft Dynamics AX for Retail został tak zaprojektowany, aby pozwalał firmom partnerskim dostarczać indywidualnych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb poszczególnych klientów.
Narzędzia wspierające firmy z sektora handlowego i zapewniające ujednolicony standard obsługi klienta oferowane są także przez Avanade, HCL Technologies i Retaligent Solutions Inc., które mają w swojej ofercie aplikacje oparte na platformie Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązania te umożliwiają firmom z sektora handlu personalizowanie obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów, budowanie ich lojalność oraz uzyskiwanie większej skuteczności działań marketingowych.
Zaloguj się Logowanie