W kraju, w którym obywatele uwielbiają polować na okazje, publikacja rabatowych ofert w serwisach zakupów grupowych staje się skutecznym narzędziem marketingowym. Z tego typu internetowych zniżek...
Microsoft Corporation opublikował wyniki badania zleconego firmie Forrester Consulting pt. „The Total Economic Impact of Microsoft Dynamics CRM 2011”, maj 2011. Całkowity Efekt Ekonomiczny (The...
Media społecznościowe rosną w siłę. Facebook może już się pochwalić 600 milionami użytkowników, a Twitter 190 milionami1. Wobec umacniania nowego kanału interakcji z klientem, biznes...
W ramach swojego profilu na Facebooku i Twitterze firma Panda Security przeprowadziła badania pozwalające na zdefiniowanie typowych stereotypów dotyczących branży Security. Internetowe plotki i przesądy...
Twitter, serwis społecznościowy umożliwiający usługę mikroblogowania, choć stosunkowo młody, musiał radzić sobie z poważanymi problemami. Hakerzy zaatakowali serwis już kilka razy, co nie pozostało bez...