Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Agencja Rozwoju Przemysłu ułatwią firmom zarabianie na najlepszych innowacjach. Dzięki współpracy tych dwóch instytucji przedsiębiorcy będą mogli liczyć na wsparcie od...
Ponad połowa małych i średnich firm w Polsce nie posiada strategii rozwoju – wynika z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącego planowania strategicznego w firmach....
Niedostateczna wiedza o możliwościach inwestowania i brak zaufania między firmami to główne przeszkody na drodze do innowacyjności polskich firm – ocenia Kamil Wyszkowski, dyrektor Programu...
Jedna kontrola pracodawcy zamiast dwóch. To, jak przedsiębiorcy i instytucje przestrzegają zapisów Kodeksu Pracy i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych będzie sprawdzane podczas jednej...
Polscy przedsiębiorcy nie mają łatwo, szczególnie ci z najmniejszych firm. – Ci ludzie często pracują po 14-16 godzin, nie mają urlopów i czasu na podnoszenie...
Szybszy przepływ informacji, oszczędność czasu oraz bardziej nowoczesny biznes to jedynie część korzyści, jakie czekają na użytkowników technologii komunikacji zintegrowanej (Unified Communications, UC). Chociaż popularność...
Celem branżowego programu promocji jest wykreowanie nowych, silnych polskich marek, które będą rozpoznawane na świecie i kojarzone z Polską. Polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na zwrot...
Dodatkowe 50 mln euro trafi do przedsiębiorców planujących inwestycje obniżające wielkości emisji zanieczyszczeń z instalacji spalania paliw. Chociaż pięć mld euro dystrybuowanych przez NFOŚiGW w...