Chciałbyś rozkręcić własny sklep internetowy, ale nie wiesz co sprzedawać w sieci? W dobie nowych technologii coraz popularniejszy staje się handel plikami cyfrowymi. Konsumenci zamiast...
Gastronomia, kosmetyka, usługi lokalne – od tych kategorii ofert rozpoczynała się historia zakupów grupowych w Polsce. Obecnie coraz mocniejszą kategorię stanowi asortyment sklepów internetowych, a...
Mała konkurencja, najdłuższy czas pakowania przesyłki w branży oraz brak drugiego analogicznego przedmiotu na sprzedaż – tak w skrócie można scharakteryzować kategorię Antyki i Sztuka...
Blisko dwa z trzech sklepów internetowych uruchamianych jest w modelu SaaS – wynika z danych udostępnionych przez firmę Cal.pl, dostawcę usług hostingowych dla małych i...
Facebook stał się obecnie najpopularniejszym portalem społecznościowym na całym świecie. Serwis rozrasta się w dynamicznym tempie, tworząc największą społeczność internetową. Jak podaje serwis SocialBakers.com, Facebook...
Internetowy sklep 4myCar.pl działa na polskim rynku od maja 2010 roku. Firma zajmuje się internetową sprzedażą produktów samochodowych: środków i artykułów do pielęgnacji pojazdów, olejów...
Sklepy dbają o swój interes – klienci o własne korzyści. Szmalback.pl dba o jedno i drugie. To główna idea nowego serwisu, który dołączył do grona...
W e-sklepie każdy klient jest bezcenny. Niestety duża część sprzedawców robi wszystko, aby odstraszyć potencjalnych konsumentów. Czasami wystarczy jedno kliknięcie myszką i nasz klient przenosi...
Jako trend – wciąż przekonuje do siebie kolejne firmy oraz konsumentów z całego świata. Jako rynek – wciąż rośnie w siłę i długo pozostanie jeszcze...
Gwałtowny rozwój technologii, który miał miejsce w ostatnich latach przyczynił się do powstania inteligentnych systemów rekomendacji. Najnowsze badania wskazują, że personalizowana rekomendacja skutecznie przyczynia się...
Często zastanawiamy się, jak to się dzieje, że internauci wybierają ten a nie inny sklep internetowy. Czym kierują się nasi klienci przy podejmowaniu decyzji o...