Wszystkie posty "call center"

  • W call contact center roboty mogą zastąpić ludzi

    W branży call contact center pracuje w Polsce ok. 200 tys. osób. Polskie centra obsługują wiele różnych firm w kilkunastu językach. Po 20 latach dynamicznego rozwoju teraz...

  • Austriacki inwestor Competence Call Center otworzył biuro w Gdańsku

    W nowoczesnym biurowcu, w kompleksie Olivia Business Center, znajdzie zatrudnienie ponad 200 osób. Centrum w Gdańsku będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim. To dwunasta lokalizacja, w której będzie...

  • Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta. Materiał wideo!

    Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują...

  • Rynek Call Center w 2012 roku

    Z prognoz marki Jabra, producenta innowacyjnych zestawów słuchawkowych wynika, że Polski rynek call center w 2011 upłynął pod znakiem outsourcingu. Ten trend utrzyma się również...

  • Polskie centra Call Center na kablu

    Chociaż od kilku lat obserwujemy systematyczny wzrost wartości krajowego rynku usług Call Center to polskie centra nadal funkcjonują w oparciu o standardowe rozwiązanie technologiczne. Z badania...

  • Praca za samochód ze słomek

    Do pracy przy produkcji nie wystarczy już CV i pozytywne wrażenie wywarte na rekruterze. Coraz częściej trzeba zaliczyć testy Assesment Center, które badają m.in. predyspozycje...

  • Jak usprawnić jakość obsługi w centrach Call Center?

    Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych, we współpracy z firmą YouGov Plc. przeprowadziła badanie „Jak bardzo cenisz swoich klientów? Połączenia głosowe, a opinie klientów”. Okazało się,...

  • Kariera z innej bajki

    Dynamicznie zmieniający się rynek będzie wymagał od kandydatów otwartości na modyfikację dotychczasowej ścieżki kariery. Jak się okazuje coraz więcej osób szukających zatrudnienia zdaje sobie z...

  • Polskie firmy zadowolone z poziomu obsługi klienta w call center

    Wyniki sondażu przeprowadzonego przez firmę Interactive Intelligence wskazują, że menadżerowie polskich centrów kontaktowych są zadowoleni z obowiązującej polityki jakości obsługi klienta. Jednak dane jakościowe nie...

  • Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe wyposażone w technologię ochrony słuchu PeakStop

    Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia sprawdzone w codziennej pracy zestawy słuchawkowe mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny...

  • Biometria głosowa dla bezpieczeństwa klientów

    Nuance Communications ogłosiła wprowadzenie na rynek wersji 7.0 narzędzi Nuance VocalPassword™ i Nuance FreeSpeech™, stanowiących podstawową technologię największych na świecie wdrożeń wykorzystujących biometrię głosową w...

  • Nowe wyposażenie w Call Center TP

    GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wyposażył Call Center firmy Telekomunikacja Polska w profesjonalne zestawy słuchawkowe.