W branży call contact center pracuje w Polsce ok. 200 tys. osób. Polskie centra obsługują wiele różnych firm w kilkunastu językach. Po 20 latach dynamicznego rozwoju teraz...
W nowoczesnym biurowcu, w kompleksie Olivia Business Center, znajdzie zatrudnienie ponad 200 osób. Centrum w Gdańsku będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim. To dwunasta lokalizacja, w której będzie...
Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują...
Z prognoz marki Jabra, producenta innowacyjnych zestawów słuchawkowych wynika, że Polski rynek call center w 2011 upłynął pod znakiem outsourcingu. Ten trend utrzyma się również...
Chociaż od kilku lat obserwujemy systematyczny wzrost wartości krajowego rynku usług Call Center to polskie centra nadal funkcjonują w oparciu o standardowe rozwiązanie technologiczne. Z badania...
Do pracy przy produkcji nie wystarczy już CV i pozytywne wrażenie wywarte na rekruterze. Coraz częściej trzeba zaliczyć testy Assesment Center, które badają m.in. predyspozycje...
Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych, we współpracy z firmą YouGov Plc. przeprowadziła badanie „Jak bardzo cenisz swoich klientów? Połączenia głosowe, a opinie klientów”. Okazało się,...
Dynamicznie zmieniający się rynek będzie wymagał od kandydatów otwartości na modyfikację dotychczasowej ścieżki kariery. Jak się okazuje coraz więcej osób szukających zatrudnienia zdaje sobie z...
Wyniki sondażu przeprowadzonego przez firmę Interactive Intelligence wskazują, że menadżerowie polskich centrów kontaktowych są zadowoleni z obowiązującej polityki jakości obsługi klienta. Jednak dane jakościowe nie...
Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia sprawdzone w codziennej pracy zestawy słuchawkowe mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny...
Nuance Communications ogłosiła wprowadzenie na rynek wersji 7.0 narzędzi Nuance VocalPassword™ i Nuance FreeSpeech™, stanowiących podstawową technologię największych na świecie wdrożeń wykorzystujących biometrię głosową w...
GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wyposażył Call Center firmy Telekomunikacja Polska w profesjonalne zestawy słuchawkowe.