Dwa produkty firmy Oracle, Siebel CRM Professional Edition i Oracle CRM On Demand, zostały umieszczone wśród liderów rynku w niezależnym raporcie pt. „The Forrester Wave: Midmarket CRM Suites, Q3 2008”, dotyczącym pakietów CRM dla firm rozwijających się, opublikowanym przez firmę Forrester Research w sierpniu 2008 r.
W drugim kwartale 2008 r. Forrester przetestował 35 rozwiązań do zarządzania kontaktami z klientem (Customer Relationships Management — CRM). W kategorii produktów dla firm rozwijających się przeprowadził wywiady i ankiety obejmujące 13 producentów, którzy oferowali łącznie 15 pakietów CRM.
W raporcie przyjęto następującą definicję lidera: „wyznacza nowe kierunki rozwoju dzięki skutecznym strategiom i wszechstronnym funkcjom w każdej z 13 kategorii zdefiniowanych przez firmę Forrester”. Rozwiązanie Siebel CRM Professional Edition zostało ocenione najwyżej w swojej kategorii. Pete Marston, analityk z firmy Forrester, uznał je za system CRM najlepszy w swojej klasie.
„Dzięki firmie Oracle produkt Oracle CRM On Demand ma zapewnione solidne podstawy kapitałowe i wsparcie organizacyjne” — napisał Marston w raporcie. „Jest on oferowany po bardzo atrakcyjnej cenie nabywcom, którzy potrzebują wszechstronnego rozwiązania o nowoczesnej architekturze. Zapewnia on również użyteczne funkcje automatyzacji sprzedaży (SFA) i obsługi międzynarodowej”.
„Najnowszy raport firmy Forrester Research po raz kolejny potwierdził, że Oracle jest liderem na rynku systemów CRM” – powiedział Anthony Lye, wiceprezes Oracle odpowiedzialny za systemy CRM. „Oracle CRM On Demand i Siebel CRM Professional Edition to doskonała oferta dla firm różnej wielkości – od małych i średnich po wielkie przedsiębiorstwa — szukających najlepszych aplikacji i funkcji CRM”. (red)
Zaloguj się Logowanie