Wola Info i Noblestar Polska łączą siły

Wola Info i Noblestar Polska połączyły zespoły specjalizujące się we wdrożeniach związanych z kodeksem postępowania dla działów informatyki (ITIL) oraz zarządzaniu usługami informatycznymi (ITSM).

Przypomnijmy, że 30 maja 2008 r., w ramach budowy grupy kapitałowej, Wola Info przejęła 100% udziałów w firmie Noblestar Polska. Przejęta spółka to numer jeden na krajowym rynku w zakresie wdrożeń HP Service Desk. Noblestar Polska posiada największą liczbę wdrożeń w tym zakresie, a do jej klientów należą m.in: PKN Orlen, KGHM Polska Miedź, PKO Bank Polski.
Celem przejęcia Noblestar Polska było wzmocnienie pozycji rynkowej Grupy Wola Info w obszarze wdrożeń procesów ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) oraz narzędzi wspierających. Kolejnym krokiem jest połączenie zespołu Noblestar Polska i Działu IT Service Management (ITSM) pod marką Noblestar Polska.

- Dział ITSM w Wola Info to zespół profesjonalistów specjalizujących się w budowie rozwiązań klasy IT Service & Asset Management, wspierających zarządzanie usługami oraz zasobami informatycznymi w oparciu o dobre praktyki biblioteki ITIL-
przypomina Mariusz Uklański, dyrektor działu ITSM w Wola Info.Konsultanci działu ITSM posiadają kilkuletnie doświadczenie nabyte w projektach dla szerokiego spektrum klientów, wśród których znalazły się m. in.: PZU, RUCH, BRE Leasing, Straż Graniczna, SPEC, Żagiel.
Od początku procesu przejęcia oba zespoły ściśle współpracowały, czego efektem są wspólnie realizowane projekty jak np., projekt migracji HP OV Service Desk do HP Service Manager 7.10 w PKO BP.
- Zintegrowany zespół konsultantów umożliwi nam kompleksowe świadczenie usług, poczynając od oceny stanu dojrzałości organizacyjnej, przez stworzenie koncepcji rozwiązania i szczegółowe modelowanie procesów biznesowych zgodnie z wytycznymi biblioteki ITIL, aż po wdrożenie jednego z wielu uznanych narzędzi wspierających zaprojektowane wspólnie z klientem procesy- podkreśla Konrad Spociński, członek zarządu Noblestar Polska.

- Uzupełniające się kompetencje oraz komplementarny zakres produktów przez nie wdrażanych, zapewnia silny efekt synergii dający Grupie Wola Info i możliwość objęcia fotela niekwestionowanego lidera w tym obszarze rynku –
stwierdza Piotr
Majcherkiewicz, prezes zarządu Wola Info .
Wszechstronny zespół konsultantów Noblestar Polska specjalizuje się m.in. w modelowaniu procesów ITIL, wdrożeniach systemów klasy ITSM, w szczególności HP OV Service Desk: testach wydajności aplikacji oraz wdrożeniach systemów klasy business intelligence. Portfolio wdrażanych przez Noblestar Polska produktów obejmuje: HP Service Manager (dawniej Peregrine), HP OV Service Desk, HP Asset Center (dawniej Peregrine), IBM Maximo, BMC Remedy, IBM Cognos, SAP BusinessObjects, HP Discovery and Dependency Mapping (DDMI). – red
 

Zaloguj się Logowanie

Komentuj