Wyszukiwarka to nowatorskie narzędzie umożliwiające klientom odnalezienie danych kontaktowych i drogi dotarcia do placówek banku na terenie całej Polski.
- Bank Zachodni WBK systematycznie udoskonala kanały komunikacji z klientami, dążąc w ten sposób do uzyskania jak najwyższego poziomu obsługi – mówi Piotr Jeske, z Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK SA.
Nowa funkcjonalność zaimplementowana we współpracy z Blue Media, przeznaczona jest do dokładnego zlokalizowania na mapie placówek banku, bankomatów, godzin ich otwarcia, prowadzących do nich tras dojazdowych, a także danych teleadresowych wszystkich oddziałów.
Dodatkowo opisy zawierają informacje pozwalające zapoznać się ze specyfiką pracy danej placówki oraz umożliwiają nawiązanie kontaktu mailowego poprzez wypełnienie zamieszczonego tam formularza.
Wyszukiwarka zawiera opcję podglądu satelitarnego i hybrydowego całego świata, a także możliwość 13-krotnego przybliżenia obszarów i punktów na mapie przy wykorzystaniu wygodnego i prostego w obsłudze interfejsu.
Ponadto, zastosowana technologia umożliwia szybkie wprowadzanie uaktualnień oraz wzbogacanie wyszukiwarki w szereg użytecznych funkcjonalności.
Zainteresowani mogą pobrać lub przeglądać listę interesujących ich obiektów w pliku CSV. (red)
Zaloguj się Logowanie