![]() |
Firma Fido intelligence sp. z o.o. opracowała Email Processor – rozwiązanie, które umie rozpoznać treść maila i automatycznie na niego odpowiedzieć. Gotową odpowiedź Email Processor wysyła bezpośrednio do klienta albo przesyła szablon odpowiedzi do konsultanta. Autorskie algorytmy do przetwarzania tekstu pozwalają na przetworzenie kilku tysięcy maili w ciągu godziny.
|
"Email Procesor w ubiegłym miesiącu został dwukrotnie nagrodzony – powiedziała PAP, Wanda Stompór, Key Account Manager Fido intelligence. – Zdobył tytuł laureata konkursu Innowacja Roku 2009, konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Centrum Innowacji FIRE oraz otrzymał Medal na Targach Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji Technicon Innowacje w konkursie Innowacje 2009".
Rozwiązanie Email Processor stworzono wykorzystując autorską technologię Text Intelligence, pozwalającą na rozpoznanie znaczenia tekstu zapisanego w potocznym języku. "Nasza technologia oparta o przetwarzanie języka naturalnego i wybrane algorytmy sztucznej inteligencji pozwala na analizę tekstu. Dzięki temu, mówiąc w wielkim uproszczeniu, nasze rozwiązanie +rozumie+ zapisaną treść (czy to w wiadomości e-mail, na chatach, forach, w smsach itp.) i odpowiednio reaguje" – tłumaczy Wanda Stompór. "To jedyny taki system w Europie" – podkreśla.
Email Processor powstał w celu odciążenia ruchu e-mailowego w firmach. Jeśli dane przedsiębiorstwo w ciągu dnia odpowiada na kilka maili, z powodzeniem może to robić człowiek. Jeżeli jednak do obsłużenia jest kilka tysięcy maili dziennie, pracownicy Biur Obsługi Klienta są mocno obciążeni i nie zawsze reagują odpowiednio szybko. Wiadomości mailowe leżą w skrzynkach firmowych po kilka dni. Email Processor ma przyspieszyć pracę i zdjąć z pracowników konieczność odpowiedzi na powtarzające się często pytania klientów.
"Email Processor jest przeznaczony dla Biur Obsługi Klienta firm, call center lub instytucji, które komunikują się z klientami za pomocą e-maili – mówi Wanda Stompór. – Rozwiązanie skraca czas reakcji na zapytania mailowe, obniża koszty utrzymania Biura Obsługi Klienta, standaryzuje odpowiedzi i wyklucza problem +krążenia+ emaila między różnymi działami w firmie, przydzielając go bezbłędnie do określonych wcześniej osób".
Dotychczasowe programy do rozpoznawania tekstu opierały się na metodzie słów-kluczy, bez uwzględniania kontekstu treści i wieloznaczności słów. "Istnieją systemy, które po długotrwałym przygotowaniu mogą jedynie zakwalifikować mail do odpowiedniego zakresu tematycznego. Email Processor to dużo bardziej zaawansowane i precyzyjne rozwiązanie, które dodatkowo przynosi wymierne korzyści biznesowe" – wyjaśnia PAP Wanda Stompór.
Nowatorstwo tej technologii polega na tym, że oprogramowanie stworzone przez Fido intelligence przetwarza tekst zgodnie z zasadami gramatycznymi języka polskiego. Uwzględnia kontekst, może również określić emocje, z jakimi napisano email. Listy z negatywnym ładunkiem emocjonalnym, otrzymują najwyższy priorytet i są obsługiwane w pierwszej kolejności. "Takie rozwiązanie pozwala firmie lepiej zadbać o klientów i szybko reagować na ich potrzeby" – dodaje Wanda Stompór. "Email Processor może w ciągu 1 godziny obsłużyć 5000 maili" – zapewnia.
Dodatkowym udogodnieniem jest integracja autora wiadomości z bazą klientów danej firmy. Automatycznie znajdywane są odpowiednie numery np. zamówienia, czy PESEL.
System można rozbudowywać i dostosowywać do potrzeb klienta. Koszt zakupu Email Processora zależy od liczby wybranych przez klienta opcji i wielkości jego bazy danych.
Źródło: www.naukawpolsce.pap.pl
Zaloguj się Logowanie