Veracomp wprowadza do oferty kompletne rozwiązanie do zarządzania obiegiem dokumentów (DMS), przeznaczone dla firm i instytucji. Dystrybutor podpisał umowę o współpracy z firmą BetaSoft – twórcą oprogramowania eDokumenty.
Wraz z podpisaniem umowy dystrybucyjnej, Veracomp stał się generalnym dystrybutorem systemu eDokumenty na polskim rynku. eDokumenty to oprogramowanie pozwalające na sprawne administrowanie wszelkimi dokumentami w postaci elektronicznej w każdej firmie, przedsiębiorstwie, czy instytucji publicznej. – „Najważniejsze plusy DMS to oczywiście zwiększenie efektywności pracowników, oszczędność czasu oraz redukcja kosztów. Dokumentami w formie elektronicznej łatwiej jest zarządzać, archiwizować je, nie zalegają gdzieś na biurku, ale uporządkowane zajmują przeznaczone im miejsce w systemie i są od razu dostępne każdej uprawnionej osobie. Co ważne – nie ma też problemu z zagubionymi dokumentami, fakturami.” – podkreśla zalety systemów DMS Tomasz Paradowski, Dyrektor Działu Produktów PC, Veracomp SA.
System obiegu dokumentów zapewnia również wiele innych korzyści – przede wszystkim ułatwia pracę w sekretariacie. Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji jest szybkie i łatwe, a możliwość wyszukiwania w nim pism pozwala zaoszczędzić sporo czasu. eDokumenty realizują również wymagania typowe dla systemów CRM. Handlowcy mogą w nich prowadzić kartotekę klienta, rejestrując wszelkie dokumenty i zdarzenia: oferty, umowy, rozmowy telefoniczne, spotkania czy zadania.
„Równie istotna – poza funkcjonalnością – jest nowoczesna technologia, w jakiej oprogramowanie eDokumenty zostało wykonane. System w całości jest dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki technologii AJAX i pieczołowicie dopracowanemu interfejsowi użytkownika, praca z nim jest szybka i przypomina tę z aplikacją desktopową. Ponadto system może być instalowany na serwerach wyposażonych w Windows jak i Linux, a dzięki zastosowaniu wydajnej bazy PostgreSQL, klient nie musi ponosić dodatkowych kosztów na zakup silnika bazy danych.” – mówi Jacek Paszek, Główny Konsultant w firmie BetaSoft Sp. z o.o.
Oprogramowanie eDokumenty to element kompletnego rozwiązania DMS oferowanego przez Veracomp, w skład którego wchodzą również skanery dokumentowe (Avision, Kodak, Canon), a także serwery i rozwiązania storage (Fujitsu, HP, SUN Microsystems). Veracomp prowadzi dystrybucję rozwiązań DMS (eDokumenty, urządzenia skanujące, urządzenia wspierające) na terenie całego kraju przez sieć współpracujących partnerów. (red)
Zaloguj się Logowanie