Więcej niż księgowość

Wystawianie faktur w programie do księgowania, drukowanie, wysyłka pocztowa, a następnie u kontrahenta proces odwrotny – wpisanie danych z dokumentu papierowego do komputera w celu wykonania przelewu – tak obecnie wygląda praca z fakturami w wielu firmach.

A gdyby tak uprościć cały proces sprowadzając go do wysłania jednej wiadomości e-mail?

Firma InFakt, twórca aplikacji do wystawiania faktur i prowadzenia księgowości online dla freelancerów, samozatrudnionych oraz małych firm www.inFakt.pl, wprowadza nową funkcjonalność służącą do wzajemnej, automatycznej wymiany faktur pomiędzy użytkownikami, pod nazwą Sieć InFakt.

InFakt prezentuje tym samym zupełnie nowy model projektowania aplikacji oraz wprowadza księgowość w nową erę.

Sieć InFakt buduje społeczną sieć biznesową, dostarczając użytkownikom aplikacji narzędzie pozwalające w łatwy i szybki sposób odbierać i zarządzać fakturami oraz monitorować koszty i płatności. Dzięki automatyzacji całego procesu wyeliminowane zostaje ręczne przepisywanie danych co przekłada się na znaczną oszczędność czasu użytkownika.

Jak to działa?

Oferowana w ramach Sieci InFakt usługa powoduje, że przedsiębiorca wystawiając fakturę w programie online, jednym kliknięciem myszki wprowadza ją do maila i przesyła kontrahentowi w formie PDF. Adresat faktury, po zaakceptowaniu funkcji importowania z poziomu maila, powoduje przeniesienie faktury do odpowiedniej zakładki w programie InFakt.pl.

Dodatkową zaletą Sieci InFakt jest automatyczny monitoring kosztów na poziomie terminów płatności.Udostępniane przez inFakt.pl API, pozwala ponadto na zintegrowanie programu z aplikacjami zewnętrznymi, dzięki czemu używające programu firmy mogą połączyć wszystkie swoje bazy (Klientów, produktów, usług, sprzedaży) z www.inFakt.pl, co pozwala na wystawianie faktur automatycznie, bez udziału czynnika ludzkiego.

Aktualnie aplikacja do prowadzenia księgowości online Infakt.pl posiada następujące funkcjonalności:

- prowadzenie książki przychodów i rozchodów firmy

- oznaczanie statusu kosztów (zapłaconych, do zapłaty, niezapłaconych)

- generowanie rejestrów sprzedaży z dowolnego okresu czasu, według kwot lub statusów

- generowanie raportów podatkowych w formacie PDF lub CSV (deklaracje PIT-5 oraz VAT-7)

- automatyczne powiadamianie o składkach ZUS do zapłacenia i generowanie danych do programu Płatnik

- automatyczna wymiana faktur między użytkownikami

- automatyczne importowanie faktur z poziomu wiadomości e-mail

Wszystkie dane wykorzystywane w obsłudze www.inFakt.pl znajdują się pod ścisłą ochroną. Przechowywane są na dedykowanych serwerach w firmie ATM S.A., gdzie tworzone są ich kopie zapasowe, a 24-godzinny monitoring chroni przed niepowołanym dostępem do danych. Za ich bezpieczeństwo odpowiadają także m.in. szyfrowane połączenie SSL oraz systemy Firewall.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj